domingo, 22 de mayo de 2011

Jornada de reflexión.

Plaça de l'ajuntament de València a les 20 hores del dissabte dia 21 plena de gent reflexionant i jo, pel mig, alegre veient tant de personal descontent amb el sistema. Revolució pacífica. No són sols gent jove que hi ha i és la que meneja el cotarro, també, hi ha gent major que, possiblement ve d'altres derrotes i no vol deixar passar auqesta lluita. En aquest cas estic jo. Les propostes que ixen, que si que hi ha, són d'una senzillesa absoluta i a la vegada de una grandesa enorme.
Lluitem contra tot tipus de poder d'ús exclusiu dels que manen i ho fem amb educació i civisme per a que no puguen dir que no són formes de demanar les coses. Ara que prenguen nota i que tinguen en compte les nostres propostes.
Ara em vaig a votar. És important, encara que siga nul per què així compta i afavorim un repartiment més equitatiu dels escons. Y demà seguirem en la mateixa lluita perquè no s'obliden de que no suporten els corruptes i els seus privilegis.
 
Us deixe un enllaç del blog de Nacho Cembellin on explica l'importancia de votar encara que siga nul. És interesant la seu lectura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario