martes, 4 de enero de 2011

Via ferrata de Dos Aguas

Després de 6 dies esquiant a Cerler amb un temps meravellós reanude l'entrenament per a la próxima prova que és el següent cap de setmana: el GR 10Xtrem, una prova de 93 km per la serra Calderona de la qual ja en tindreu noticies.
Però avui he decidit anar a Dos aguas a fer una via ferrata que m'ha paregut una meravella, encara que diuen que no està molt ben equipada jo pense que, per a ser el treball d'una persona a soles, està més que bé i en cap moment he sentit inseguretat al realitzar-la i sols un profund plaer al recorrer-la.
Comença amb una aproximació un poc perdedora perquè no hi ha senda i cal anar camp a través però és facil anar si saps on comença. Jo portava GPS i deixe la ruta que he seguit així com l'aproximació en cotxe.

També us deixe la pàgina d'on he tret la ruta.
Una vegada sóc a l'inici ja és més facil. Els escalons són molt nombrosos i no costa avançar.
Al poc arribem al pont tibetà, que és una passada i dona fortes sensacions.
Cada vegada l'ascensió ens puja més alt i les vistes són meravelloses, a més el dia acompanya encara que fa un poc de vent.
Quan s'acaba la via ferrata cal caminar un tros per la muntanya fina arribar al barranc pel qual baixarem i farem els dos rappels que hi ha. Aques tros de camí, també és un poc perdedor però en el GPS està ben marcat i no tinc problemes.
La baixada pel barranc és molt suau i em trobe amb una sorpresa que en un principi em va donar un susto fins que vaig observar que estava morta. Pareix que l'havien disparar i es va matar al caure.
Abans d'acabar he de fer 2 rappels que no presenten cap complicació però que animen la ruta.
Després dels rappel resta un xicotet recorregut fins arribar on tinc el cotxe aparcat.
Com a resum puc dir que he realitzat una via ferrata ben bonica i al costat de casa i estic molt agraït a Dani Ponce que ens ha deixat el track en Wikiloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario