sábado, 27 de noviembre de 2010

Entrenament del dissabte

Els dissabtes, sempre que el temps ho permet i la familia, agafe la bici i m'en vaig a la muntanya a descarregar les cames de l'entrenament de series dels divendres. Aquest dissabte com he pogut, doncs, m'he anat i he fet una ruta molt trialera, amb 6 trialeres: 2 pujant i quatre baixant.
Comença la ruta amb 11 km de pujada per asfalt per anar calfant.
Al km 11, a l'altura de la ganaderia Machancoses, agafe la 1a trialera (la del canal del gas). Resulta dura i he de posar peu a terra 3 i 4 vegades però arribe dalt i hi ha altra i és de baixada. No puc fer molt el cabra perquè està amb molta pendent i plena de pedres però és millor que pujar-les.
La baixada, efectivament, és gratificant i excitant, però prompte s'acaba i de nou toca pujar, encara que ara és per pista bona i no presenta dificultad. Continue per la pista sobre 2 km i agafe un desviament a l'esquerre, abans de començar el barranc de la canyada. És una senda que ens porta a la canyada reial d'Aragò i a una nova trialera. La 1a de les dues té moltes pedres per al meu gust i la segona és molt agradable, hi ha molta vegetació, curves i un firme en bon estat. Les pedres soltes i punxegudes poden provocar algun disgust en les rodes. De totes formes, he de dir, des de que m'he canviat al tubeless no he tingut cap problema i mira que he fet bestieses.
Al finalitzar aquesta trialera empalme en altra que va pel barranc de Ferrando. Els primers 300 m están perduts i cal anar pel mig del barranc i hi ha molts codols que dificulten l'avanç. Jo el faig a peu. Després ja empalmes en una senda que ve per l'esquerre i seguint-la arribarem per un paisatge bonic de veres.
És una senda estreta i amb molta vegetació. Una meravella. A més, avui, estava jo a soles no me he trobat amb ningú. Aquesta senda em porta a l'alt de portixol. A una pista de terra bona que me conduirà al pic més alt de la zona: el Besori (360 m). Dalt comença una trialera perfecta , amb un grau de dificultat important però no impossible per a la meua pericia. Una vegada acaba la trialera sols resta tornar al poble seguint la marca del barranc fondo fins a l'urbanització de Sierramar on agafe una carretera asfaltada i ja no eixiré de l'asfalt fins arribar al poble. Ja es veuen les llums de la civilització.
És tot de baixada i per fer-la més recta he de creuar la via del metro però s'agraeix ja que així la carretera no té transit per estar tallada i són les 6 i ja és de nit i no tinc llums i a veure si encara em trobe amb la guàrdia im posen una multa. No passa res arribe a casa a les 6:20 content, feliç i cansat.


No hay comentarios:

Publicar un comentario